Salsa salsaaa

Ja det är så mina dagar & kvällar ser ut🙊 poolfest/dans på en hotellresort på dagarna & igår blev det utgång. SÅ kul när massa vänner från Sverige anslöt igår:)

Dock stod jag igår & tittade på dansgolvet & kände. ..nu orkar jag inte se mer salsadans för idag 😂

Jag är helt slut i kroppen idag, alkohol, dans & en cykeljävel som strulade. Ni som känner mig vet att vissa grejer…ja de händer liksom bara mig.

Häromdagen hyrde vi cykel eftersom andra hotellgäster har lagt beslag på nycklarna till hotellets cyklar & aldrig lämnar tillbaks dem. Anyways. Jag skulle åka hem senare efteraom jag ville dansa & killen ville jogga. Det är en cykeltur på typ 20 min. På väg därifrån kunde jag inte låsa upp cykeln.

Jag fick hjälp av 2 personer & sen fick jag till sist skjuts av en kille tillbaks till stan. Fick åka dit igen med ägarna till cykeluthyrargrejen, han lyckades låsa upp & gav mig cykeln. Ahhahahahah😂 klockan var halv nio på kvällen,jag orkade fan inte cykla då. Skulle ätit middag för länge sen om inte cykeln strulade.

Igår hyrde vi på ett annat ställe. 20 min cykling tog 40 min & jag fick vila 2 ggr för mina lår bara brändes av ansträngning. Testade alla växlar. Allt allt testade jag. Tog även upp en stor sten & slängde i marken av ilska. Det fixade såklart inte cykeln men med masaa svordomar & att avreagera mig kom jag till sist fram. På väg hem när jag inte ens rullade ordentligt i nedförsbackar förstod jag att det troligtvis var så att bromsarna tryckte åt på något av däcken✌😂 ahahhahahah orkar inte

Pain from salsa. Vaknar med ett stort jävla blåmärke på armen. Har något minne av att jag blev armbågad av nån tjej när jag försökte föra i rueda. Sen har jag ett finfint skavsår på hälen👌

image

image

image

image

Leave a Reply

