Wedding in Jersey

First of all. It took me 9 hours to get to Jersey. Jag trodde att alla skulle umgås & hänga & bo nära varann. Inte upp i skogen liksom. Taxi kostar 20 pund vart man än ska & det är fan 350 spänn med dagens kurs. Vi hade inte frukost imorse & när jag kom på det igår kväll på bröllopet slutade jag dricka & ställde undan glaset direkt. Så glad att jag gjorde det. Har ätit chips, banan & aminosyror till frukost & sitter nu på flygplatsen.

Jag har haft såååååå kul under bröllopet. Jag & Lina är barndomsvänner & vi har pratat & skrattat. SÅ MYCKET. Kan inte påstå att vi var nyktra, but still though ❤

Helen som är Jessis syster berättade att nån kille sagt att “that girl can’t stop lauging”. Hon visste att det var jag. 😂 jag fick komplimang för mitt skratt iallafall & det kändes bra eftersom Helens son tidigare under dagen frågat varför jag skrattar så konstigt😂 eeeh jooo…det är för att…I am a psychoooo 🙉🙈😂

Den här bilden tog vi & jag frågade direkt vem hon till höger på bilden är. På riktigt, såg jag inte vem hon var o frågade Anna. Who is that? Hon såg att det var Lina men sa också att she looks like the devil. Ahahhahahahahaha😂 jag orkar inteeeee😂 lägger in en vanlig bild också så ni ser skillnaden 😂

image

image

Satt brevid ett par igår som såg så kära ut. När hon pratade tittade han på henne som att han blev kär igår, de höll varann i handen, skrattade & var så gulliga. De sa att de ska gifta sig på Bali om några månader &  jag frågade hur länge de varit tillsammans. De har varit tillsammans i 10 jävla år! 10 år! De är nykära! Varför har jag aldrig nånsin haft det där? Varför? 😠 så orättvist!

På sin smekmånad ska de åka till Kambodja & bygga ett hus med en hemlös familj åt dem & med dem:o HUR kan man vara så fantastiska? Vet inte om jag skulle vilja spendera min honey moon så men jag blev kär i det här paret, som par alltså👌

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Leave a Reply

