Update

Vad ska jag berätta? Jag jobbar igen, mitt huvud är kaos & jag försökte mig på att träna igår trots att jag inte är riktigt med mentalt. 

Jag testade stå på händer med en hand, har inte vågat innan med rädsla för att faceplanta men efter att ha gjort x-antal headstand pushups utan att bli trött bestämde jag mig för att testa eftersom jag uppenbarligen har styrkan.

Vid första försöket fick jag kramp i tårna 🙈 antar att jag spände dem när jag försökte hålla balansen. Sen gick det bättre & bättre 👌

image

image

image

Leave a Reply

