Kärlek

Kärlek är en av de finaste sakerna som vi kan uppleva på den här planeten. Om du inte får tillräckligt med kärlek där du är nu, gå vidare. Det finns inget som gör så ont som att inte få kärlek man behöver eller att ha massa kärlek att ge men det finns inget intresse att ta emot den. Jag har massa kärlek att ge men har haft sån otur hela livet med att fallit i relationer där det inte funnits mycket intresse av att ge eller ta kärlek.

Kärlek kan finnas i många former & det behöver inte vara till en annan människa. Det viktigaste är att kärleken ska få dig att må bra, le & känna lycka tycker jag.

Ni som har husdjur vet vad jag menar.  Jag satt imorse brevid min katt, han tycker inte om när man pussar honom på huvudet, då duckar han. Det är synd för det är där han är minst pälsig & allra goast att pussa på. Han satt brevid mig vid frukosten. Jag tittade på honom, han satt så tyst & lugnt & tittade på mig.  Sen viskade jag till honom på avstånd & pratade i låg röst. Han slöt sina ögon halvt, lyssnade & började spinna.  Så fint❤ min lilla booboo

image

image

image

image

Igår var jag på ett slaktarpass som min PT kör som boot camp varje lör morgon. Först fick han oss att springa, vilket jag hatar. VARFÖR springer man? Jag fattar inte, psykisk terror är vad det är. Sen gick vi inomhus & körde boxning. Min rygg klarade dock inte att ta emot smällarna från min kompis Vicky så jag fick lägga ner👎 jävla stark hon är alltså & min rygg var knas hela dagen. Vi avslutade träningspasset med hamburgare på texas longhorn😂

image

image

image

Leave a Reply

