Lessons learned in life

image

Hittade den här texten. Så bra.  Jag vet exakt vad jag vill ha i en relation & inte. Mitt problem är att jag väntar för länge med att inse sanningen & tro att folk på riktigt kan ändras. Jag väntar tills beslutet är 150 % taget & det finns ingen återvändo.

Till nästa gång….

Om du inte hör av dig på en vecka, om du inte kan uttrycka känslor, säga att du saknar mig, ge komplimanger eller ens vara en trevlig jäkla människa. Then you can go fuck yourself.

Jag kanske inte älskar att laga mat, är lite småstökig & städar när jag verkligen  måste. Men vid livets ände….kommer man att komma ihåg allt roligt man gjorde tillsammans eller hur rent det var hemma?

Leave a Reply

