Upside down

image

Upside down. Så är mitt liv just nu. Men faktiskt på ett bra sätt. Alla jag umgås med är positiva & får mig att må bra. Det är samtidigt lite rörigt men jag blickar framåt med förväntan om positiva förändringar i livet😁

Har dessutom växt enligt min mening & insett att det faktiskt är rätt så trevligt att vara mitt eget sällskap ibland. Igår, fredag, satt jag bara hemma & drack vin & kollade på serier. Lyssnade på lite grekisk musik, det kommer alltid varje år innan Greklandssemestern😊❤

Bootcamp imorse, så jäkla grymt! Ni som kan,  kl 10 på Sundbybergs IP varje lör hela sommaren, kostar gratis👌

image

image

Leave a Reply

