Halva sommardagar

Antingen är det sommar på förmiddagen eller på eftermiddagen😂 sämsta sommaren på länge…men hey…det e inte kallt iallafall😁

Jag sover nuförtiden som en stock. Fyfan vad skööönt! Inatt har jag inget minne av att jag ens har vaknat eller rört mig under hela natten. Frid i själen! Fakking drömsömn✌ live, love laugh 😊 and sleep well

image

Ska köpa den här tröjan på h&m.😂😂😂

Igår var en sån härlig kväll, träffade min fina vän Meli & vi käkade, drack vin & satt i solen på Hornsbergsstrand. Mycket rödvin den senaste tiden

image

image

🙊

Nu längtar jag till sommar & Grekland✌
Throwback to last year❤  Paros, Folegandros, Sifnos

image

image

image

Leave a Reply

