Salsahelg✌

För ett år sedan vägrade jag dansa mer än 1 gång/ vecka för att jag inte ville träna kondition utan fokusera på gymet. Nu har jag nackspärr & får inte gyma, har planerat dans nästan varje dag. På tisdag ska jag lära mig kizomba 👌😊

I helgen har det regnat & regnat & trots vädret har jag salsat på stranden😊kul ändå!

image

Jag har idag äntligen klarat mitt ena prov som jag dragit ut på i PT-kursen😀 har bara dragit på det i typ 2 månader. Idag ba…det får bära eller brista, nu kör jag! Det bar😀 har bara kosten kvar & den borde jag sätta utan att plugga men eftersom jag tycker det e kul ska jag läsa ändå 😊 sen är det bara examinationsprovet kvar som är en riktig kund i några veckor. Sen vetefan😂

Idag har jag nog gjort ett av mina sämsta köp på länge. Vet inte än men köpte ett par röda skinnshorts för de var på rea. Det e äkta skinn men när ska de användas? På dagarna lär man ju svettas häcken av sig … när ska jag använda dem? Tips tack….

image

image

image

Brorsdotter ville oxå dansa😊

image

image

Leave a Reply

