Har bara 2 saker att säga

Jag har ofta mycket att säga & skriva. Eller ibland inget. Whatever. Idag vill jag vara säga 2 saker (men det kommer säkert sluta med 100 saker eftersom jag skriver det som dyker upp)

Nr 1.  När du åker rulltrappa och kommer fram så fortsätter du att gå. Du stannar inte, du saktar inte in eller börja fundera på vart du ska ta vägen nu. Du bara fortsätter att fakking GÅ för det kommer människor bakom dig.

Nr 2. A carb is a carb is a carb. Det spelar ingen roll om du äter bröd,pasta eller quinoa, äckliganyttiga jäkla korngryn. Det är kolhydrater & du blir inte tjock av en viss sort. Det är bara mängden som gör dig tjock. Gäller dessutom för protein & fett oxå. Kaloriöverskott= viktökning. Capish? Sen säger jag inte att alla kolhydrater är lika bra näringsmässigt, I am just saying; dont bend yourself over backwards. Dont eat clean. Snälla. Speciellt inte om du vill bygga muskler. Du kommer bara få äta så stora mängder av äcklig torr mat.

image

Har hittat en ny kärlek i kylen. Kefir✌ Fy fan vad skönt att varva med kvarg!! Vet inte vad jag åt innan kvarg men börjar tröttna på konsistensen & kefir på bilden ovan är som yoghurt. Fast med protein alltså. I bra mängder.

image

Har börjat få bukt med min hårfärg nu. Ljusa toppar, SKA ha platinablomda toppar & mörkt i botten. Det mörka får jag fixa efter semestern hos frisören. Topparna fixade jag själv. Pallar inte med orangea nyanser. Har nu färgat 2 ggr själv & 3 ggr hos frisören. Fortfarande Inte helt den färg jag vill ha.

image

image

Leave a Reply

