❤ my friends

Alltså mina vänner är guld värda. Jag är så tacksam för alla mina vänner & hur roligt jag har med dem❤ Jag har inte känt mig ensam i en sekund den här sommaren & det har jag mina fina vänner att tacka för. Kan ärligt säga att jag inte haft så kul som jag har nuförtiden-på länge! You get what you give❤

Iförrgår träffade jag min gamla vän sem flera år tillbaka, vi käkade & drack lite vin. Såååååå mysigt😀

image

image

image

Hann med lite bootcamp träning på morgonen

image

image

På kvällen blev det pride festivalen där min fina vän uppträdde som dansare & hade fixat VIP band till oss . De hade ett kinkykvarter & vissa grejer där var nog det sjukaste jag sett. Folk blev fastbundna nästan nakna & typ sexuellt upphetsade av det. Jag tyckte det var obehagligt iallafall. Den delen

image

image

image

image

image

Leave a Reply

