Lev lite för fan!

Just nu sitter jag på tunnelbanan & har fått åka runt halva förorten för att hämta ut mitt förnyade kort. Det är inte problemet. Problemet är att jag är kissnödig. Som fan. Försöker göra allt för att tänka på nåt annat. 12 min kvar till T-centralen…jag ska fan gå på toan där & betala. Pallar inte hålla mig ända till jobbet. Smart att dricka både bcaa & kaffe imorse 👌

Jag kollar instagram & jag blir så trött. Så trött på alla människor som lägger upp gym videos, bilder hela tiden. Alltså det är ok men livet ska vara

mer än gymet. Lev lite för fan!

Igår var jag

hos

frisören. Somnade när hon fönade mitt hår😂 brukar oxå somna hos naprapaten. Sövande med okända personers beröring….hahahha 😂 kanske beror på att jag inte har fått tillräckligt med närhet på typ flera år😂 hahahhaha

image

Leave a Reply

