Aten- lång dag😀

Idag valde vi bort sol & bad för Aten. Det är alltid en ständig kamp om allt i familjen. Alltså ibland undrar jag om alla har odiagnostiserad damp 😂

Mina dagar växlar från att gapskratta med lillebror till att banka skiten ur honom. Igår skulle vi ut & ta en drink, vi tjafsade så mycket att jag vägrade göra nåt med honom. Det slutade med att vi satt som två tjuriga barn & vägrade prata med  varann. Han är d 12 år yngre & säkert uttråkad efter 3 veckor i Grekland med sina föräldrar. Han hittar orsaker till att småretas & tjafsa hela tiden. Ja…& min stubin är ju inte så lång så det lönar sig att reta upp mig för att göra dagen lite roligare.

Igår var jag fan på väg att köpa en biljett hem & åka tidigare 😂 Vi har ju vara varann att umgås med så det är bara att bli sams igen😀

Vi har fått shopping i Aten & även sightseeing av pappa. Så tragiskt att jag inte kan nånting om staden jag är född i. Det är så varmt, så klibbigt & man blir så jäkla smutsig😨

image

image

image

image

image

image

image

Leave a Reply

