Redo för hemresa😊

Börjar känna mig redo att resa hem faktiskt. Resan har varit kul, jag & brorsan bråkar mest om vem som ska ladda sin telefon😃😂 #orkarinte eftersom vi lyckas surfa upp batterierna på stranden & vill ladda i bilen. Pappa undrar vad fan vi gör & gapar i vanlig ordning på oss 😂 #nina5år 😂

Imorrn ska brorsan lämna min själv för att träffa nån tjej. Tack för den liksom. Vart är grabbarna i min ålder? Just det – de är hemma, gifta, feta & har skaffat barn & gift sig😂😂😂

image

image

image

image

Alltså orka spilla på klänningen 😂 så klumpig 😃😂 nu ska vi dricka ouzo & sen ska vi köra moppe hem👌😃 vi ramlade inte heller idag med moppen😯😆 😕😕😕

image

Ok, nu har jag bestämt mig för en tatuering men nu ska jag bara finslipa på dem. Ska ha den över  höften alltså på sidan. Live love laugh på grekiska

image

Leave a Reply

