Borta bra hemma bäst❤

Efter 1 vecka med familjen börjar man känm att det börjar räcka lite grann liksom. Nu bråkar jag inte bara med brorsan, nu är det pappa oxå😂 orkar inteeee😂😂😂

Min pappa har åsikter som kommer från ingenstans & jag pallar inte bara hålla käft. Till exempel är Grekland “landet av celluliter” enligt honom. Alltså wtf??! 😂😂😂  ja folk är inte så jäkla hälsosamma här men ändå. Idag bråkade vi om hur greker är & kultur. Här sitter alla grannar & lägger sig i varandras liv & snackar skit. Så ska man dessutom tänka på hur, vad man säger & gör för att de inte ska snacka skit. OrKA! Det är inte ok att snacka skit om andra i brist på sysselsättning!!😠😠😠

Har kollat hembiljett imorrn istället för söndag….kostar 3500 spänn. Så inte värt.

image

Vi bråkar på dagarna, skrattar & festar på kvällarna. Igår hade jag skrattat så mycket att han inte hörde vad jag sa😂

image

image

image

Ja stranden är det enda jag gjort idag & sen blev det molnigt så jag har varit i sommarhuset & följt med till grannar & lyssnat på skitsnack. Looooooong day! 😂😂😂

Leave a Reply

