Hello vetekudden 😀😂

Det var 25 grader när jag landade idag. Högsommarvärme. Eller. ., kan man säga så? Whatever..  Nu fryser jag & har värmt vetekudden till fötterna när jag ska sova…i vanlig ordning.

Hann landa, hem & duscha, fixa mig & möta upp tjejgängets möhippa. Så kul! Missade tyvärr sista kubanska salsan på grönan för i år..men men vad ska man göra. Ville inte ha så sen semester men var ju tvungen att anpassa mig när planerna gjordes. Nu behöver jag inte anpassa mig till nån. #singellivet liksom ✌  det är visserligen inte svårt att anpassa sig om det är 2 personer som gör anpassningar till varann😆

image

image

image

image

image

image

image

image

Tur att jag kom sent till möhippejippot utomhus. Min kompis passade på att lova bort mig på dejter med grabbar för att de skulle ställa upp på möhippespektakel. Ehhhmmmm…..nej tack?! 😂😂😂

image

Har varit vaken sen kl 5 svensk tid. Zzzzzzzzz. Najt✌

Leave a Reply

