Inte hinna

Alltså jag hinner ingenting nuförtiden 🙊 mest för att jag prioriterar mina vänner & det blir planerat & oplanerade grejer. Nu e fan hela veckan sönderplanerad 😂

På torsdag kör vi igång i salsagruppen igen, ska bli sååå kul att dansa rueda i gruppen igen. Blir aldrig samma nivå när man dansar ute😆

Fick fler bilder från möhippan igår. Alltså jag & min telefon 😂 vet inte om det är telefonen jag har kul åt eller pm jag fotar😂 måste fan på telefonavvänjning😂

Ska bli så kul med bröllop på lördag 😀😀

image

image

image

Leave a Reply

