Sleep on point👌

När man är så trött så man slocknar direkt när man lägger huvet på kudden. Sover hela natten igenom. Utan att frysa, utan att kissa, utan att vakna. Sen  vaknar man av väckarklockan 👌 på riktigt….THAT is life👌

Kan vara så att jag måste trötta ut mig mer på dagarna fysiskt för att kunna sova bra. Har dock inte tid med det varje dag😯

Vaknade, gick till gymet efter typ w veckors uppehåll. Motivationenr tillbaks  fan vad skönt. Körde lite för hårt för energi fanns så jag kommer få betala med trötthet & träningsvärk. Men men 😆

Jag får fler & fler förfrågningar av vänner & bekanta som vill att jag tränar dem. Tog bort info på min insta om kostrådgivning för att jag inte har tid men nu är jag snart klar med PT kursen & inser att tid inte finns. Får så dåligt samvete att säga nej😯 bästa komplimangen vid en förfrågan. “Jag vet ine vad du kan men jag ser hur du ser ut”. Tack snälla! Det värmer i hjärtat!😍😇 Har kämpat så mycket med mina ryggproblem & min doktor sa att en skulle kunna lyfta mer än 10 kg. Ja men…fuck you liksom. Ingen kan säga till någon vad de kan eller inte kan. Allt handlar om att testa sig fram.

Om nån vill ha ett upplägg för kost & träning är ni välkomna att höra av er men jag kan tyvörr inte följa med fysiskt & träna på ett gym. Jag brinner för att träna & även att hjälpa/coacha folk men min dröm är inte att jobba på ett gym. Vet fortfarande inte vad min dröm är. Hoppas ta reda på det innan jag dör😆

image

Så trött igår. Helt snurrig. Löste sig med 2 timmars salsa. Golvet var bonat så vi fick dansa barfota. Så jävla snyggt👌😆

image

Leave a Reply

