Woke up to this

image

En katt på varsin sida, nära nära som stirrar på mig. DÄRFÖR får de inte sova med mig. Samt pallar jag inte med pälsen i sängen.  Ja natten var katastrof,  kände mig stressad, somnade vid 2 & de här fyrfotingarna väckte mig kl 6😨

Idag är det bröllop & jag är tärna & vi blir fixade kl 9. Undra om jag hinner med nån powernap under dagen😂🙊

Igår hann jag träffa brorsan & brorsdotter en stund. Skulle bara ta det lugnt & packa upp men kan ju inte säga nej heller 😕 vill ju oxå umgås med vänner & familj😊

image

image

image

Igår gick jag till gymet när jag vaknade, smart som jag är pressade jag mig lite för hårt för att jag äntligen fick tillbaks motivationen. Idag får jag dansa på bröllop med träningsvärk från helvetet 😃 som vanligt alltså. Skitbra att jag inte sovit. Typ bortkastat träningspass 😝

Leave a Reply

