Alltså vissa människor…?

Vissa människor undrar jag ibland vad det är för fel på. Jag har en app där man kan se vilka som följer eller avföljer på instagram. Inte för att jag bryr mig men om mina vänner inte följer mig så tänker jag inte följa dem. Barnsligt jag vet men sån är jag😆 no shame😂 om jag ska följa nåns massa barnbilder i mitt flöde får de fan stå ut med mina med😂

Anyways. Det jag undrar ibland är varför vissa ens börjar följa. Kolla på skärmdumpen.

image

Cats & kittens. For real? Tror de att jag ska följa dem för att jag har katter?
Snusogram? Alltsåååå. .hahahah? Va?
Sexigt par?!!  De sökte andra par. För det första,ser det ut som att jag är ett par? Hahahahha😂😂😂 det här är nog det meningslösaste inlägg nånsin men jag har skrattat i mitt eget huvud åt sånt här ett tag & den här bloggen är ju uppenbarligen nån jäkla dagbok.

image

Min katt som älskar mig av hela sitt lilla  katthjärta😂❤ det syns väl?

Leave a Reply

