Åååååh ångest

Jag kan inte sova när jag har ångest. Så som mitt liv rullar på just nu klarar jag knappt av 5 min av tråkerier. Idag  ar jag i Uppsala & vi läste om avtalsrätt. Vilket sömnpiller. Jag PALLAR inte med blåa & gröna människor. PALLAR inte liksom! Prata snabbare! Gör saker mer intressant för oss som inte har tålamod att lyssna på era långsamma röster😠 en hel dag imorrn oxå. Har lust att skita i det & gå till jobbet istället men provet lär ju inte bli lättare om man inte dyker upp….hade såna imsprerande lärare förra terminen. ..vaffan liksom.

Min naprapat sa att jag är stel som gjuten i betong när han stretchade mina hamstrings så typ hånflinade han lite. Vet inte riktigt Varför han tyckte det var kul men jag kommer nog inte att börja med yoga iallafall😠har övervägt men det e för långsamt. Jag som tycnte4jag jobbat med min rörlighet 😕 ska foamrolla hela kroppen istället. Erryyyy damn day!!

image

image

Skulle köpa ryggsäck idag. Fatta vad skönt att bära saker på ryggen! Min kollega tyckte den röda men övriga kollegor röstade ner. De sa ” nä..vi kan inte ha dagis-Nina” här 😂 hahah Ok I hear ya!

image

Vill bara poängtera att jag faktiskt inte ser ut som dagis-Nina på jobbet. Brukar ha klackar & ingen ryggsäck😉

Verkar som jag har fått ihop ett litet kuba-gäng för att resa i januari. Nu måste jag sova så att Jag orkar med den fantastiska dagen imorgon 😂

Leave a Reply

