Insomnia

Kul att vakna strax innan 6 varje morgon trots att jag kan sova drygt 1 timme till😨dock verkar min normala sömncykel vara 6-7 timmar på sommaren så det kanske är korrekt men jag känner mig inte direkt utvilad. Mest sliten.

Jag var på audition I söndags för att dansa salsa i en dansskola & vara med i det de kallar studentteam. Vet inte varför det kallas så men man blir en reklampelare & uppträder & har detas tryck på kläderna. Uttagningen var för rueda de mujeres. Alltså rueda för tjejer bara & jag ställde upp som förare. Räknade iskallt med att komma med & det gjorde jag oxå. Har nu tackat nej för den totala kostnaden är typ 5000 spänn. Alltså det är en principsak, jag tänker inte betala så mycket för att uppträda. Jag kan ju redan dansa så whats the shit liksom? När jag var dansare som ungdom fick jag betalt fr att uppträda, nu ska jag betala? No shame. Tackade nej om det inte gick att göra nåt åt priset. Jag tycker själv att jag behövs i den gruppen men om de inte tycker det- fine by me. I dont want it  THAT bad. Har så många andra duktiga salsavänner som jag kan lära mig mycket av & ha kul med.

image

Här är min lilla mat-tiggare😀 han hade saknat mig igår

image

image

Såhär ser jag mat nuförtiden & jag blir frustrerad när andra inte gör det. Frågar alltid om det är mycket protein i maten. Förstår inte hur folk kan äta typ pasta, pizza eller liknande & inte bli stressade av att fylla på med något proteinrikt efteråt😂

Leave a Reply

