Kommer lätt bli sjuk

Alltså det här är ju typ bara min dagbok. Ni får skylla er själva som orkar läsa det här 😂 jag har inte tvingat nån iallafall😂

Imorse vaknade jag med lite lätt halsont & kraxig i halsen. Sket i boot camp passet som min PT har & gick till gymet istället. Nu kan  man tycka det var dumt men det tyckte inte jag av olika anledningar. Jag tycker det är helt ok att gå till gymet så länge man inte känner sig sjuk. Nu i efterhand så har jag haft ont i huvet nästan hela dagen, har blivit akut trött & sovit en hel timme. Har gått ut i en kort klänning & känner  att , nej, det här blev ju inte bättre. MEN 😁 jag har haft jävligt kul😂 tror jag fått några magrutor idag😜

Minns inte om jag skrev nåt igår & orkar itne kolla det så jag kastar in lite bilder😂 vill bara säga att det var grym mat på East 👌

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Leave a Reply

