För mycket av ALLT

HUR kan man ha så mycket grejer? VARFÖR har jag så mycket grejer? Jo jag ska berätta. När man är i dåliga relationer så shoppar man för att stilla det behov som man inte får täckt. Det här är  inget jag hittar på. Sen jag blev singel har mitt shoppande minskat radikalt. Jag har KUL istället. Ok pengarna går till mat & vinkvällar istället med vänner men det är iallafall KUL!

Så nu sitter jag här med hundrafemtioelva grejer av allt & ska flytta alla grejer. Katastrof. Det hjälper inte heller att jag började packa typ runt 18 tiden idag😕 det hjälpte inte mer att jag satte på musik & dansade salsa samtidigt 😨 trodde inte jag had så mycket grejer.

Har fått nycklarna idag & sett lägenheten. SO looking forwars to start my new chapter😁 Har aldrig riktigt velat bo i stan för jag tycker det r irriterande med trafik & skit men nu känns det lite skoj att promenera till jobbet😊 ska promenera med min kollega som bor en bit bort bara & så har jag en vän som bor nån minut ifrån som ville träna😊 ska bli kul! Har ingen tv där men jag kan ju säga att jag knappt slagit på tvn alls under hela sommaren i vilket fall som helst.

Gick på spontan thaimassage idag. Så jäkla skönt tänkte jag säga men det gjorde mest ont för jag har sån träningsvärk. Pure pain.Jag kan säga att det  var serious amount of butt rubbing där.👌 hade dock hellre velat ha lite butt rubbs av det manliga könet😂

image

Det här är faktiskt på riktigt nästan. Jag vill inte ha några jäkla blommor som ska ruttna. Vill bara ha lite närhet & kärlek. Räcker nästan hela vägen 👌

image

Min frukost idag var en lohilo proteinglass & kaffe. Jag börjar seriöst undra om jag måste lära mig laga mat från scratch igen😂 sen jag blev singel & “lagar” mat till mig själv är det typ bara kycklingfile & ris som jag bemödar mig att fixa.

Nu ska jag sova. Har bara massa kvar & jag måste tydligen packa allt. Kläder & smink & sånt får inte vara lämnas kvar framme. Det måste med eller ner till förrådet. Nähe? Skithuvud, fick en dag att packa typ.  Kan inte vänta tills jag är färdig med att ha flyttat ut😃

Om jag fick ge råd till unga tjejer skulle jag säga. Gå inte in i relationer för tidigt. Hitta dig själv först så vet du vad du söker. Och ta inte skit från nån. Alla förtjänar det bästa.

Så trött & mentalt utmattad av packningen. På bristningsgränsen alltså. 😨

Leave a Reply

