Flytt😀

Nu har jag flyttat. Hälften av grejerna kvar men man får ta allt med myrsteg😊

image

Nu ligger jag här i sängen helt uppe i varv & kan inte sova. Lite freaked out attt jag hör konstiga ljud som även katterna verkar reagera över i lägenheten😨 uhuhuuuyyy😨

image

Höll på att glömma mina tillskott😂 Ni undrar säkert,det är BCAA, whey protein & preworkout. Det enda jag verkligen rekommenderar är BCAA. Proteinpulver om man har ett stort proteinbehov & verkligen inte kan täcka det i vanliga kosten

image

Jag tänkte snabbt behandla ämnet kost igen. Jag är väldigt glad för att jag blir tillfrågad om kost & träningsgrejer men har svårt att säga nej så jag säger jag & tiden räcker inte till. Vad äter man då om man är kostrådgivare? Det finns inga mirakelmediciner. Just nu ser mitt kylskåp ut såhär. Mycket kvarg, havrebollar 😍 älskar! ,ägg & bröd. Det här är typ det jag äter hemma. Nästan allt annat äter jag ute. Sanningen är att äter man ute tappar man lite koll på vad man får i sig så jag håller mina mellanmål relativt små & proteinrika. Min egen kost skulle lätt kunna förbättras med mer frukt & grönt. Me  allt handlar om balans. Man kan inte äta skräp hela tiden. Bästa tipset om man äter för mycket & vill gå ner i vikt. Hoppa över frukosten. Många protester på det, för vi har lärt oss att det är viktigaste målet. Ja om du har ett fysiskt krävande arbete men inte pmom man knappar på datorer hela dagarna.

Anyways. Jag tappade bort min Ikeakasse med smutstvätt,mest trosor i flytten. Hittade en lapp i porten & gick & plingade på. Grannen berättade att hennes son i min ålder oxå håller på & flyttar & hon trodde det var hans. Hon noterade antalet trosor i påsen & trodde att sonen sparat dem som trofeer.😂😂😂😂 ahhahahhahaha pinsamt min smutstvätt😂😂😂

Har oxå insett att alla grannar kommer att se mig gå runt naken för jag har inga gardiner i sovrummet men det e lugnt, jag bjuder på det😂 inte så blyg av mig när det Gäller nakenhet ändå😂

Leave a Reply

