Det här med att vara sjuk

Jamen jag kände ju att nåt var på gång i kroppen & nu bröt det ut. Så.svårt. att.acceptera. Jag ska ändå gå en sväng & dansa salsa ikväll. En liten stund bara. Det e ju bara en liten förkylning😉

Igår hämtade jag mina sista grejer från gamla lägenheten. Idag har jag reda  kommit på fler grejer jag behöver som jag glömt😕

Jag har iallafall sovit som en sten. Köpt ny kudde (fyyyyy vad skönt, som jag letat!) & tog en night nurse & sov natten igenom. Är ju inte piggare idag för det.

Hann med en spontanmiddag med Vicky igår. Shit vad jag pressar in grejer i mitt liv. Men jag har kul iallafall. Nu ska jag nog boka av det mesta jag planerat i helgen. Måste bara. Fixa iordning allt & andas ut lite.

image

image

Mitt i flyttkaoset✌

Leave a Reply

