Salsa✌

Jag trotsade förkylningen & gick & dansade salsa✌hade asroligt & det är tydligen på onsdagar när det är gratis inträde som man hittar kubaner att dansa med👍

Imorrn är jag antingen sjukare eller friskare🙊

Jag hade lockigt hår när jag gick ut & nu vetefan vad håret är för nåt. Katastrof. Jag uppskattar verkligen när killar som dansar & svettas mycket byter tröjor. Många gör det & det är bra. Idag var mitt hår & mina lockar helt genomblöta i topparna av andras svett. Det är lite äckligt faktiskt🙊 tack ni som tar med er tröjor & byter😊

image

image

Jag har gått på redbull nu de senaste dagarna. En om dagen. Så trött på dagarna & nu borde jag sova. Jag är egentligen morgonmänniska men är uppe i varv pga dansen. Tog en night nurse tablett & hoppas sova gott. Upp tidigt till Gotland imorrn

Leave a Reply

