Gotland 👌

Igår & idag har vi haft planeringsdagar på Gotland hemma hos min chefs sommarställe. Alltså Gotland! Waaooow! Vi hade solsken hela dagen & satt ute & jobbade. På kvällen tog vi med en picknick med snacks & bubbel till stranden & satt & lyssnade på vågorna. Det var hur länge sen som helst jag känt mig såhär avslappnad.

På kvällen var det tydligen kallt men det kände inte jag 🙊 VIN. Det blev lite stjärnskådning & strandpromenad. Såg stjärnfall 👌👍👍👍

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Jag har hoppat studsmatta också🙊😁😁😁

Leave a Reply

