Skön dag 😊

Alltså till att börja med vill jag veta vem som läser min dagbok typ🙊 eller kollar ni bara på bilderna för jag skriver så mycket skit? 😨😂 jag inser att jag kommer fortsätta undra liksom😂

Idag har jag varit tvungen att avboka min privatlektion i kizomba. Har tyvärr inte hunnit landa efter semester, & flytt eftersom jag HELA tiden är på språng….men igår & idag har jag tagit det lugnt. SÅ skönt att bara ladda batterierna en stund. Inte för länge för då får jag ju panik🙊 Imorse har jag suttit & påbörjat ett träningsschema åt min vän som är min examensuppgift i PT-kursen. Vi kör på måndag💪 ska bli kul!

Har köpt dammsugare idag, skulle köpa mat men råkade köpa lite kläder oxå😂 jag som sa att jag slutat shoppa. Men I jämförelse JA & har inte köpt träningsbyxor på jävligt länge kan jag säga!

Snart ska jag hem till en vän & vi ska ha tjejkväll😊 så jävla mysigt vi ska ha det😊

image

image

image

Insåg idag när jag värmde upp rester från maten jag köpte ute igår att jag inte ens har salt & peppar hemma 😨 åååh så jobbigt att börja om allt från början. Kan inte nån bara komma & ta hand om mig litegranna? 😯

2 thoughts on “Skön dag 😊

Leave a Reply

