Redan måndag??

Hur snabbt kan helgen gå egentligen? Flugit iväg bara..poff! Har haft jättekul & som vanligt struntat i att ta tag i viktiga saker som att packa upp lite av mina kläder🙊 köpte iallafall dammsugare & dammsög lite😉

I söndags dansade jag nästan i princip hela dagen😨 SÅ jävla kul! Har gått med i SSDs ena studentteam, det jag inte tänkte gå med i🙊 men är med i rueda de mujeres. Alltså tjejrueda & vi ska uppträda på ett utav deras event. Det var så kul att dansa till en koreografi. Dansade även på kvällen.😀 nu har jag fått ettt VIP-pass & fått tillgång till deras drop -in klasser😃 NU ska jag lära mig kizomba. Vet inte vart jag ska hitta tiden men killar ryker först iallafall. Inte så intresserad just nu ändå😂

Börjar måndagen med att glömma datorn hemma så jag fick åka tillbaks😂 hahahha😂 jaja det är sol ute iallafall😀

image

image

image

image

image

Den här! Caramel cheese cake från espressohouse! OMG!

Leave a Reply

