Kalla kårar i tvättstugan

Huset jag bor i nu är ganska gammalt. Have no idea but it is. Tvättade idag, fy vad trist. Är inte van vid att ha tvättstuga utan att ha maskin hemma men jag är glad som slipper dela hem med mitt ex just nu😀

Tvättstugan är i källaren & jag åkte ner i den gamla gamla hissen. Sen kände jag en obehaglig känsla av att inte vara ensam & vilja springa iväg 😨 kalla kårar längs armarna & i näsan så att det kom tårar. FY! Är så rädd för sånt speciellt efter min healingsession😨 vill aldrig mer till tvättstugan 😯

Igår när jag var sjuk hemma & skulle vila fick jag nog & gick upp & dansade runt kl 22 i typ en timme. Ingem idé att vara halvsjuk & försöka vila. Bättre köra på tills det bär eller brister.

image

image

Leave a Reply

