Step one😊

Har skjutit så länge på att ta tag i & bli klar med min PT-KURS men nuuu så äntligen har jag tagit första steget i examensuppgiften. Jag har som sagt inte tänkt att jobba som PT för det finns inte tid. Sen tycker jag inte att det är kul att träna andra, mest kul att träna själv😊 däremot är det kul att hjälpa andra & jag kommer nog erbjuda kostupplägg & träningsprogram samt veckovisa korta uppföljningar via telefon för justeringar , lite pepp. Allt beror på hur mycket tid jag har.

Hann träna lite bål ändå & stå på.händer🙊 min rygg har krånglat sen jag hoppade studsmatta så bålen är ju viktig för mig. Bara måste liksom..räcker inte med salsan & har itr hunnit med gymet.

Mitt liv går verkligen i 190. Efter träningspasset mötte jag upp min vön, åt snabbt, bytte om & sen gick vi & dansade salsa. HUR kul???!😀 salsaknarkare much. …..Det som är skönt är att min helg inte är helt fullbokad. Fått lite avbokningar av grejer & det behövs nog😀

image

image

image

image

Leave a Reply

