Blogginnehåll..

Ja alltså jag skriver ju mest det som dyker upp i huvet här. Vilket kan vara allt möjligt😂 Jag har iallafall fått veta av 2 personer nu att ni läser den här bloggen för lite tränings & kosttips….vad skriver jag om då? Jo godis! Ahhahahah😂

Vill ju inte att det här ska bli någon träningsblogg eller kostblogg. Jag är aå innerligt trött på alla som går all in, bara kör clean eating & håller på. Alltså om du äter “cleant” & håller på & larvar dig för mycket kan jag inte vara vän med dig😂😂😂 vi ska alla dö en dag! Vill du se tillbaka på ditt liv & inse att du inte har ätit god mat?!?!?!.

Allt handlar om balans! Jag fullkomligt ÄLSKAR godis men man kan inte äta det varje dag. Jo man KAN men då får man välja bort annat med näringsinnehåll eller räkna med lite övervikt😕

Mitt bästa tips? Balans! Tro inte på allt ni läser, folk vill tjäna pengar.

Det vanligaste misstaget folk gör är att träna för mycket & vila för lite. Många äter för lite mat, både män & kvinnor. Man kan inte gå ner i vikt om kroppen tror att den svälter. Man vill kunna äta så MYCKET som möjligt & fortsätta se resultat. That is the key.

Nu har jag tråkat ut mig själv. Därföe jag inte skriver om sånt här😂

Igår kväll innan läggdags lekte jag frisör. Har tänkt hela dagen på att mitt hår är för ljust men hittar ingen tid att sitta ib3 timmar hos frisören. Fixade själv. Rätt så nöjd😊

image

Leave a Reply

