Cant get enough😂

Alltså jag har skrattat så jag har ont i magen😂😂😂 Kvällen började med en drop -in lektion i kizomba. Gick liiite sakta för min smak. 4 grundsteg i 2 timmar & sen får man ju inte välja vem man ska dansa med😂 anyways. Det var innan det spårade för oss 2 larvpottor.

image

image

image

image

Sen gick vi till donken. Eller vi köpte & gick till mig. Planen var bio men det slutade såhär.

image

image

Alltsååååååå ahhahahhaha😂 vi skulle dansa & skicka till en polare som valde bort kizomba. Sen spårade vår dans ur. Om ni vill se videon som vi har skrattat åt i flera timmar är det bara att fråga mig persobligen när vi ses. Asgarv utlovas😂😂😂

Jag lärde känna den här pärlan via mitt ex. Hon är nog det bästa jag fått med mig från den relationen😂😂😂

Leave a Reply

