TRÖTTER😴

Måndagstrött. Eller det kanske är nu som mitt hektiska sätt att leva kommer ikapp mig🙉 har druckit redbull till frukost, fortsatt med kaffe, berocca, lite mer redbull & lite mer kaffe. Katastrof.

Största anledningen till min trötthet är nog en kombination av träningsvärk (ja man behöver återhämtning i form av sömn), att jag var på middag & drack vin sent igår kväll samt att jag sovit dåligt I helgen för jag lagt mig sent & vaknat tidigt.

Jag har dansat, gymat (finally), dansat, gått på bio & sen har jag lekt frisör oxå. Först gjorde jag hårbotten mörkare då såg hela håret mörkare ut, sen flippade jag igpr & gjorde längderna blondare.  Ja jag vet inte. Kommer nog aldrig bli helt nöjd men blir mer nöjd när jag gör än frisören. Har tydligen svårt att göra mig förstådd när det gäller hårfärg.

image

Färg 1 mörkare i botten. Färg 2 nedan, ljusare i topparna.

image

image

Nu ska jag ner till den roliga tvättstugan där det spökar sen ska jag göra både kostschema & träningsupplägg✌ ja ni får höra av er om ni är intresserade av upplägg, kommer inte träna med nån & vänta gärna några veckor för jag har inte tid just nu. Eller ärligt. Jag prioriterar dansen när jag bor centralt & har gångavstånd till det mesta. I mitten av oktober är ni välkomna att kontakta mig om för kost eller träningsupplägg.

Märks att jag inte hade nåt vettigt att skriva om va? Som vanligt 😂

Leave a Reply

