Internet & annat skit

Alltså seriöst, jag skulle kunna lägga ner år på att surfa runt på internet & skratta åt roliga memes. De här mina favoriter just nu

image

image

image

😃😂😂😂😂 too early for wine😂 sitter just nu på flygplatsen i Helsingfors & överväger ett glas vin…kl är 13.30😂 men nä, jag gick upp 5 imorse & har sovit som en kratta för att Alaska som är min katt valde att springa runt min huvudkudde x antal ggr & ställa sig & skrika. Om & om igen. Jag fick flera raseriutbrott på honom & skrek att han ska hålla käften men det hjälpte inte. Tror de inte trivs med att bo tillfälligt nånstans. Har normalt en vattenflaska som jag skakar på så brukar de sluta jama men nu har jag ju inte tagit med den i flytten. Seriöst alltså. Höll på att börja gråta av frustration. Måste vara så det känns att ha barn som grinar på nätterna😂😂😂

image

Ikväll blir det salsa💃 ovanligt I know😂

Leave a Reply

