Salsa addiction

Ja..jag tog salsan till en helt ny nivå av beroende genom att dansa HELA tiden. Problemet då är att man blir ju bättre & kraven på dem man dansar med ökar ju. Jag är ju dessutom sån att jag är nyfiken, vill gärna lära mig nåt hela tiden & vill ha en koreografisk utmaning. Kan ju meddela att enda gången jag numera får de här psykotiska kraven uppfyllda är när jag dansar till koreografi på söndagar.

Sååäå nu har mitt salsaintresse svalnat lite & tiden får ersättas med gym, vänner,  familj & kizombaaaaaa 😆 byter ut en dans mot en annan😂 det tråkiga med kizomba är att det inte direkt är fysiskt ansträngande. Det e bara kul. Svårt. Ser enkelt ut när folk bara står & gungar men nej.svårt.

image

image

Hann träffa mina fina vänner en snabb sväng innan kizomban igår. Världens sötaste bebis alltså😍

image

image

image

Leave a Reply

