Kommunikation

Alltså ibland undrar jag hur svårt det ska vara med kommunikation. Jag tycker jag är rak och tydlig men hur SVÅRT. Det är därför man ska bli tillsammans med nån som är likadan som en själv för då undviker man tolkningar & andra tankesätt.

Tänkte skriva massa negativa detaljer men jag skiter i det för det är energikrävande. Mitt råd till alla är att bli kär & tillsammans med nån som är som du. Underlättar så mycket kring kommunikation bland annat.

Jag hittade tillbaks till gymet i helgen & det var skitkul…sen dansade jag salsa igår & fick mersmak😂  ja det ska inte vara lätt att välja hobby 😁

På väg till ikea nu för att välja säng. Suck. Det tar på energin att flytta & köpa nya möbler & börja om😁 men det e lugnt, jag har ändå kul varje dag i mitt nya liv😊

image

image

image

Hahahhahah internet😂 love it!

Leave a Reply

