It’s Friday -let’s dance!

Alltså..inte för att jag kollar på lets dance men fredag har ju blivit dansdag nu -kizomba! Det är helt perfekt! Man är ju ändå för trött för att hitta på mycket annat & alla som inte är singlar sitter hemma & myser på fredagar 😂

Idag kanske jag till och med stannar kvar & socialdansar😀 skulle vara kul att dansa kizomba med nån som inte är nybörjare eftersom tjejerna mest följer😊

image

Igår  ar en lång dag. Har sovit SÅ JÄKLA bra! Uppe tidigt & tränade min vån som jag har som examensuppgift i PT-kursen & på kvällen var det plugg i Uppsala. Nu börjar hösten komma på riktigt….det är becksvart när man åker från Uppsala på kvällarna.  Usch.

image

Det här med att lägga mobilen på golvet & filma😂😂😂

image

image

Vet fortfarande inte vad jag ska göra med min PT-utbildning. Tycker på riktigt inte att det är tillräckligt kul att träna nån annan i gymet. Däremot är det kul att göra kostupplägg & coacha. Får se om jag har tid till sånt. Har ju några förfrågningar från vänner som jag tyvärr inte hinner med.

Jag kan säga såhär redan nu om du sitter & väntar på att jag ska bli klar. Det finns 2 saker jag bara inte kommer att göra.
1. Kostupplägg för extremdiet a la bikinifitness. Glöm det. Det är inte hälsosamt. Tar inte sånt ansvar på mig

2. Löpningträningscoaching. Jag HATAR löpning & anser inte att jag kan coacha på ett positivt sätt inom det här området.

Man ska inse sina brister & fokusera på sina styrkor😂

image

Hittade den här på nätet. 😂😂😂 kan inte sluta skratta. Vet inte ens varför den är rolig😂😂 hahahha hahahhahaha

Leave a Reply

