Shoe-mania….

Jag har tänkt på att jag behöver göra mig av med skor. För många som.jag inte använder helt enkelt. Tyvärr. Älskar skor men använder sen bara de bekväma favoriterna. De jag älskar är ju de högklackade som jag inte kan gå i så länge😦😥

Pratade med en av mina studiekompisar i Uppsala om att jag letar efter 1 par skor. Eller letar & letar. Vill ha. Hon jobbar på Scorett. Igår köpte jag ett par som jag gillade & sen hörde hon av sig med bilder på 2 par skor som hon tror skulle passa mig enligt modeller vi diskuterat.

Jag åkte till scorett i PK huset som stänger ner & har rea på rea. Jag kom inte hem med ett par, inre 2 par…utan 4 par skor. Nånting måste vara seriöst fel på mig. Här köper man 5 par skor på 2 dar när man behöver göra sig av med skor liksom.

image

Mina nya inköp. Tydligen gillar jag spetsiga skor igen👍

Jag tog bara med mina skor som jag använder “mest” vid den tillfälliga flytten. Trots det inser jag att det är ganska många😯

image

Salsaskor, träningsskor, speakers, klackskor & vardagsskor. Jag var inte ens packat upp alla skor heller som jag hade med för den tillfälliga flytten. Har ju ännu mer hemma😧 jobbigt faktiskt när man inte vet hur de ska förvaras utan att ta plats

Igår körde jag kizomba igen på drop in. Testade nivå3 & det gick förvånansvärt bra eftersom vi dansar på koreografi . Tills jag skulle socialdansa. Vilken sopa jag är😂 fattar ju ingenting av hur man ska följa😂 ger det 3 ggr till om polletten inte trillat ner så ger jag upp eller tar privatlektioner. Jag tyckte synd om killarna som dansade med mig igår för att jag är så dålig. Inte van vid att vara sämst. Salsan har jag ju dansat bra länge. Vad läskigt det är att dansa med nån när man vet att man inte är bra😯

image

image

Leave a Reply

