35 år idag💕🎉🎉🎉

Min födelsedag har varit den bästa på flera år. Verkligen tacksam över alla fina vänner jag har i mitt liv som gör mitt liv så roligt som det bara kan bli.

Middag igår & drinkar på stan vilket var ungefär vad jag orkade med😊 idag som är min födelsedag blev det frukost på sängen av min fina vän Elena, salsa & sen tårta med familjen. Perfekt 👌

Så glad att mitt ex dotter som nu är 19 år nästa vecka följde med ut & firade mig❤

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Leave a Reply

