Flyttdags igen

Blandade känslor. Är glad för att landa såklart men mindre glad för själva flyttningen i sig. Hatar att flytta & stressar lätt upp mig. Till råga på allt har jag en konsert att gå på ikväll. Ett salsaband från Kuba. Man kan säga såhär, planering har inte varit min starka sida under den här tiden jag varit litr rotlös. Jag trodde jag köpte en biljett till en konsert senare i oktober & det var inte förrän jag hade biljetten i handen jag insåg vilken miss jag gjort. Jaja…i värsta fall får jag skippa konserten.

Det jobbigaste är inte flytten. Just nu är drt att en kvinna ska komma & städa & jag måste ju möta upp henne när hon är klar samt måste jag hämta katterna som är hos min kompis som bor här brevid

Vet inte hur allt ska klaffa men det brukar ju lösa sig😂

image

image

Såhär glad vill jag vara i slutet av dagen😂

image

Förresten, hittade de här kvargarna i affären. (Hur säger man kvarg i plural?) Har testat banan-valnöt & rekommenderar👌 vill tillägga att om man inte är van vid att äta kvarg så kommer ju inte konsistensen att vara speciellt upphetsande. Kvarg är kvarg, inte godis.

Leave a Reply

