Chill pill✋🐾

Har nu taggat ner lite med flytten. Behöver några byråar för att kunna fortsätta packa upp & det får liksom vänta tills helgen. Så nu får jag leva med kartongerna ett tag, som tur är har jag dem stående i loggian som är nån typ av inomhusbalkong så de står inte i vägen iallafall😊😀

Fan vad skönt med nytt hem. Dör lite av den sköna känslan 😊 😂badrummet ör hur stort som helst & sovrummet är kolsvart när man ska sova. Amazing😁

Idag har jag hunnit klämma in spontanträning med min vän Goitom. Var hur länge sen som helst vi sågs & jag har ju varit stressad & bokat om 2 ggr redan, väldigt olikt mig men nu ska jag nog landa snart😊 börjar redan känna mig lugnare i själen bara av att ha flyttat hit😁 Har vågat mig på liiiiite tyngre övningar I gymet nu med tanke på ryggen,blir så trist annars med discogympa😁😂 hip thrusters ny favorit & har vågat öka till 50 kg,får se vad ryggen säger imorrn. Har ett nytt löfte om att gå upp tidigare varje morgon & foamrolla, stretcha & triggerpunktsrulla. Tror jag behöver det. Speciellt mina hamstrings där jag tror att bindvävsfaschian sitter tajt ihop med musklerna så jag får ont

image

image

image

Nu har jag rensat en del kläder & ska testa företaget Sellpy. Har beställt 3 påsar från dem & hoppas de kan sälja mina grejer. Är på den nivån att jag inte vill kasta & inte skänka bort för jag har ju ändå betalat pengar för det😕

image

Leave a Reply

