Energi💃

Igår valde jag ett positivt ord för att leda mig under dagen. Jag valde energi & tänkte på det  flera gånger. Har läst en bok & funderar på hur mycket våra tankar påverkar oss. Tankar är energivågor. Jag har faktiskt inte haft så mycket energi på länge som igår. Och jag har MYCKET energi. Folk frågar när jag chillar …ja..det gör jag liksom inte😂 men snart kommer vintern & då får man ju chilla fast man inte vill.

Vi hade extraträning i dansen igår, äntligen är vi klara med koreografin 😥 puuuh, vi ska ju uppträda i November. 7 minuter lång koreografi😨 Skippade gymet efter dansen mest för att jag var hungrig & inte sugen på gymet. Glömt både hörlurar & min shaker med bcaa. Tappar suget när jag glömmer grejer som hör till min rutin.

Smittade iallafall av min energi till de andra på dansen & fick med dem på mina larvigheter 😂

image

image

Leave a Reply

