Helgen😽

Helgen har verkligen sprungit iväg, har knappt suttit ner alls men nu har jag packat upp alla kartonger förutom 4 st med böcker. Så jag behöver bara köpa en bokhylla så e det kirrat. Blundar lite flr att jag fortfarande har typ 4 kartonger i förrådet hos mitt ex 😧

Igår skulle jag på standup med min vän Sema men hade missat att kolla datumet, vi var där men ingen annan😂 men det blir standup nästa helg iallafall 😊

Idag har jag gymat, dansat i 2 timmar, träffat lillebror & brorsdotter eller jag lagade mat till dem & sen har jag hunnit ta tag i mina kartonger. Nu kom jag precis på att jag missat premiären av solsidan! Det måste jag kolla på nu! 😊

image

image

image

image

image

image

image

Leave a Reply

