Konferens

Vi är iväg på konferens med jobbet I Sigtuna. Vi har gått igenom det som jag brinner för..DISC profilen & de olika personlighetstyperna. Det är så spännande! Jag fick exakt samma resultat som när jag gjorde det för knappt ett år sen men nu gjorde vi alla testet manuellt.

Vi har ätit…ätit & ätit och druckit. Var inte alls sugen på att dricka idag, känsn skönt…orkar inte må dåligt imorrn liksom.

De tyckte jag skulle heta Helena idag tydligen..

image

image

image

image

image

image

Vi körde schlagerkryss idag & hade en trubadur som sjöng. Fick idag lära mig att min kollega är Rainman & minns årta & sjuka grejer som ingen annan. Trodde först det var melodifestivalen enbart men sen prickade han in dackefejden med årtal & datum. Helt sjukt.

image

Vi skulle idag även välja 3-5 ord som vi skulle ha som positiva ledord undet dagen. Jag skrev upp mina på handleden & det står open, enthusiastic, joyous & creative.

Nu är det läggdags😀vi ska yoga när vi vaknar. Kanske blir det promenad innan, beror lite på om jag vaknar innan. Man vill liksom röra på sig efter den här matkaskaden😂

Leave a Reply

