Inget vettigt att säga

Alltså på riktigt har jag inget vettigt att säga. Visste inte att den här dagen med ordtorka nånsin skulle komma😂 är hemma & är sjuk & sitter & skrattar för mig själv när mina katter går iväg från mig när jag försöker kela & fota dem. 😂😂😂

Så rastlös av att vara hemma sjuk. Har fått ont i ryggen av att bara ligga ner hela tiden, måste nog göra en del bålövningar typ nu. 

Vill bara säga att de här kakorna is to die for! 👍

image

Kan man gå & lägga sig & sova halv åtta?då kommer jag väl vakna kl 3 inatt…hahhahaha

image

Leave a Reply

