Sjuk & kanelbullar 🍩🍩🍩

Nu har jag varit hemma sjuk i några dagar & då kan man ju undra hur mycket som händer så att jag får till en uppdatering här. Tillräckligt många bilder iallafall😂😂😂

Jag har ju trots att jag är sjuk väldigt mycket energi, bara tankeverksamheten som blir lite lidande av snoret😂

Jag har bakat kanelbullar, ätit glass med kanelbullar & fått lära mig att bakterierna inte dör om jag fryser in dem & äter glassen när jag e frisk. Däremot är risken liten att jag ska bli sjuk igen tydligen😀

Jag brukar spara på roliga grejer som folk säger till mig. Brukar skärmdumpa & de flesta har med min energi att göra. Det är bra, vill gärna ge energi till andra om jag kan 😄

image

image

image

image

Har äntligen fått en helkroppsspegel som jag velat ha länge! Så skönt att vara singel, bestämma själv & slippa sälja in alla idéer till lägenheten. Ville ha en jävla helkroppsspegel, ska det vara så svårt att förstå😂😂😂

image

Vet att jag har skor på mig & inte bäddat sängen. Släpp det bara, gå vidare

image

Leave a Reply

