Bestie födelsedag💕❤

Jag har nu varit sjuk i en jävla vecka. Trots det är energin på topp😁 vilket gör att jag aldrig sitter still & inte blir frisk😂😧

I helgen firade vi bästis födelsedag. Vi hade maskeradtema & jag var som vanligt katt. Måste varit det i tidigare liv eller nåt😂 hon sov hos mig hela helgen,  längesen vi hade en tjejhelg😊 flera år sen.

På söndag vaknade vi tidigt & åt hotellfrukost vilket var min födelsedagspresent från henne. Efter det dansade jag salsa i 3 1/2 timme. Det är ju bra när man får snyta sig vart 5e minut

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Leave a Reply

