En sån dag…..

Igår var en “sån” dag. Har hemtenta i juridik & det är inte det roligaste ämnet. Eller jo det är kul men läraren är blå person så han berättar allt i långsam takt & utan inlevelse. Min själ dör lite varje gång. Han sa att han ska bedöma vårt betyg på hemtentan & vårt engagemang i klassen. HaHahahHHhahahha alltsåååå….jag har typ suttit & pillat med mobilen under hela hans lektioner….kan inte hålla fokus när nån är så långsam. Går inte. Jag hoppas jag får godkänt bara, det räcker för mig.

image

image

En uppfräschning av personlighetsfärgerna. Blå går inte för  mig. Går bara inte. Ni som är blå. Snälla håll er borta från mitt liv..hahahhaha

image

Förutom hemtentan kom jag hem till kattspyor lite överallt hemma. De kräks ju inte på plats utan går gärna runt & kräks lite här & där. Min yogamatta var  nerspydd. Helt otroligt alltså. Den låg ihoprullad mot väggen men de hittade ändå dit för att kräkas 😂 Murphys lag….sen när jag tömde diskmaskinen skulle Alaska in där & kika runt…..

image

Folk tror att barn är jobbiga……

Sen kom leveransen från Ikea. Bortsett från det faktum att jag insett att soffbordet jag beställt är fult så har jag dessutom missat att beställa en lampa jag skulle ha….det var typ den jag väntat mest på för att få lite belysning hemma. Jag orkar inte med mig själv😂 fort & slarvigt ska allt gå😂 försökte sätta upp lampa i taket men sladden är typ 2 meter lång & jag nådde knappt upp till taket trots att jag stod på sängen. Pappa eller bror får fixa i helgen😂

image

Somnade med mycket frustration, stress & irritation vilket var väldigt längesen.
Idag är en annan dag & jag vaknade tidigt, gick upp & har hunnit köra ett pass på gymet 😀

Har så mycket energi att jag nästan skulle kunna tänka mig att köra en löprunda nu 😀 #notreally 😂😂😂

Leave a Reply

