Alltsåååå seriöst 😦

Nu har Mall Of Scandinavia äntligen öppnat. Det har varit kaos ett bra tag däromkring med bygget & eftersom jag bor på fasaden av gallerian har sömnen varit varierande. Natten innan öppning har de fan kört maskiner hela natten. Vaknade 4 & trodde det var morgon

image

Bra sömn😱👍

Nu vid öppning är det kaooosss. Tog mig typ 40 min att åka från Sumpan till Solna station. Bilköer & fullt med människor. Jag hade tänkt springa ner & kolla läget innan stängning. Inte intresserad av butikerna i sig men vill mest se gallerian hur den ser ut. På bilder ser det väldigt fint ut.

Jag sket i att ens försöka. Såhär såg det ut kl 23 på kvällen på gatan.

image

Alltså. Nej. Stannade hemma. Hoppas det e mindre folk idag iallafall.

Leave a Reply

